Firma Apple ustaliła, że w przypadku niewielkiego odsetka słuchawek AirPods Pro mogą występować problemy z dźwiękiem. Problem dotyczy słuchawek wyprodukowanych przed październikiem 2020 roku.
Na dotkniętych tym problemem słuchawkach AirPods Pro może występować co najmniej jeden z następujących objawów:
Trzaski lub szumy, które nasilają się w głośnych środowiskach, podczas ćwiczeń lub rozmów przez telefon.
Aktywna redukcja hałasu nie działa w oczekiwany sposób, na przykład występuje utrata basów lub głośność dźwięków w tle, takich jak hałas uliczny lub samolotowy, jest większa.
Dotknięte tym problemem słuchawki AirPods Pro (lewa, prawa lub obie) będą serwisowane bezpłatnie przez Autoryzowane Serwisy Apple.
Uwaga: ten program nie obejmuje żadnych innych modeli słuchawek AirPods
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz dalszej pomocy, skontaktuj się ze Wsparciem Apple.
Informacje dodatkowe
Ten program firmy Apple obejmuje słuchawki AirPods Pro zakupione na całym świecie i nie rozszerza standardowego zakresu gwarancji na te słuchawki. Ten program nie ma wpływu na uprawnienia z tytułu prawa konsumenckiego.
Program obejmuje dotknięte tym problemem słuchawki AirPods Pro przez 2 lata od pierwszej sprzedaży detalicznej.
Aby ułatwić bezproblemowe korzystanie z produktów firmy Apple naszym klientom, którzy zakupili u nas AirPods Pro objęte programem naprawczym, zapraszamy do serwisu TiO.pl, mieszczącego się w Millenium Hall, gdzie po zbadaniu problemu i potwierdzeniu usterki przekażemy Państwa sprzęt do ośrodka serwisowego Apple do usunięcia usterki.