Niektóre etui Apple Smart Battery Case dedykowane dla telefonów iPhone XS, iPhone XS Max i iPhone XR, mają problem z ładowaniem.
Jeżeli Twoje etui Smart Battery Case po podłączeniu do zasilania nie ładuje się lub ładuje się z przerwami albo jeśli etui nie ładuje baterii telefonu iPhone lub ładuje ją z przerwami, to jest to wina nie złego użytkowania, a jedynie fabryczny mankament.
Problem dotyczy głównie etui dostępnych od stycznia 2019 roku do października 2019 roku. Wada - rzecz jasna - nie stanowi zagrożenia dla życia i zdrowia, nie mniej jednak etui, które spełniają określone wyżej kryteria, mogą zostać wymienione.
Aby ułatwić bezproblemowe korzystanie z produktów firmy Apple naszym klientom, którzy zakupili u nas Smart Battery Case objęte programem naprawczym, zapraszamy do serwisu TiO.pl, mieszczącego się w Millenium Hall, gdzie po zbadaniu problemu i potwierdzeniu usterki przekażemy Państwa etui do ośrodka serwisowego Apple do usunięcia usterki.
Usługa nie rozszerza standardowego zakresu gwarancji dla tych etui oraz ten program nie wpływa na uprawnienia wynikające z gwarancji.